Wednesday 18 March 2015

Blog JKKK Padangjawaklang Dah Berkubur ke?

Saya cuba memasuki laman JKKK Padangjawaklang.com tapi tak boleh. Adakah dalam senggaraan ke atau dah berkubur? Mungkin Tok Ketua dan para panglimanya dah letih ...........atau berminat menceburi pada bidang lain. Kesian......... siapalah nak ganti jawatan itu Tok

Alah buat pening kepala buat apa, lebih baik layan youtube……..Hiburan!!!!!!!!!! Hore Hore.



2 comments:

  1. Saya tak tahu apa masalah tuan haji ni..sampai tahap video Rocky Labu pun tuan haji tahu..dah macam stalker pulak tuan ni..saya mohon tolong delete..x perlu sampai tahap nak upload video arwah bagai..

    ReplyDelete
  2. Saya menulis dalam blog ini semasa Allahyarham masih hidup, sihat, waras pemikirannya dan pemegang jawatan.Saya langsung tak tulis sama ada kebaikkan dan keburukkan allahyarham selepas kematiannya." Did you understand my first and second sentences!!!! " So penyakit apa yang sangkut dekat badan tuan ni? Tiba tiba naik sawan dalam Oktober 2015. Tuan tak ada mata ke, tengok tarikh yang saya tulis? Kakibola wujud May 2010 sebagai bloggers. Masa itu buat apa? Khayal dan seronok jadi waris Tok Ketua? Nampak gaya tuan sendiri sebagai waris Tok Ketua memberi pengiktirafan kepada saya bahawa my knowledge is better than Rocky Labu dialam sibir . Saya pernah berkias peribahasa dengan tuan "Kurang budi teraba-raba, tidak ilmu suluh padam".Semasa hidupnya Allahyarham tulis dalam blognya dan saya menulis dalam blog saya. Jadi,apa masalahnya.Faham tak!!! Dalam blog ini saya menggunakan Sdra Saian Asmari atau Bro Saian Asmari bila saya mengkritik tulisannya mengenai Sejarah Kampung Padang Jawa kerana pengarangnya adalah Saian Asmari.Banyak perkara tokok tambah, kurang tepat, tanpa rujukan menjadikan bahan untuk saya mengkritik. Saya menggunakan Tok Ketua@Tok Lurah@Tok Sidang@Tok Juara@macam macam Tok kerana kapasiti Allahyarham sebagai Ketua Kampung.Saya juga mengritik Allahyarham melalui email saianasmari@yahoo.com written mostly in English.Rocky Labu mula muncul dalam facebook kemudian kearah Youtube. Allahyarham semasa hidupnya sedar saya mengkritiknya dari pelbagai arah.Fullstop, saya tidak mahu menulis lebih panjang kerana saya pernah berkata kepada tuan berdosa menceritakan keburukan simati. Saya juga pernah berkata kepada tuan "Public Figure" dan Pemimpin Masyarakat" lalu saya berkias peribahasa "Kundur tidak melata pergi,labu tidak melata mari." Saya juga pernah berkata kepada tuan "apa yang saya ditulis dalam blog ini biarlah para pembaca blog, warga Padang Jawa membuat penilaiannya khususnya Sejarah Padang Jawa kerana damage has been done."

    ReplyDelete