Friday 9 March 2012

Reunion Pemain/Peminat Bolasepak Kampung Padang Jawa

Reunion pemain dan peminat bolasepak Kampung Padang Jawa diadakan di rumah Sdra Jamal Samidin di Jalan Berangan pada 2011. Turut hadir adalah En Mohd Daud yang datang dari Dungun, Trengganu. Pada majlis tersebut diadakan Tahlil bagi mengingati rakan rakan sepasukan dulu yang telah pulang ke rahmatullah. Al Fatihah.

Ramai bekas pemain berasal dari luar Kampung Padang Jawa. Satu masa dahulu mereka bekerja di Shah Alam. Apabila mendapat peluang pekerjaan yang lebih baik atau besara mereka pun pulang ke negeri masing masing. Tidak kurang juga yang menetap dikampung Padang Jawa, sekitar Shah Alam dan Lembah Klang.

Kata kata Aluan Dan Terima Kasih Daripada Tuan Rumah Sdra Jamal Samidin.
Dalam gambar juga kelihatan Tn Hj Moksin Marwi, Tn Hj Abd.Latif Hj Borhan dan Sdra Ariffin Md Nor.

Sdra Suraman, Tn Hj Abd Latif Hj Borhan, Tn Hj Anuar Hamid, Tn Hj Muhammad Salleh, Sdra Hanif Salamon, Tn Hj Maarof dan Sdra Naim Ali. Lama tak jumpa pasti tanya berapa cucu sekarang .

Sdra Jamal Samidin, Tn Hj Muhammad Salleh, Tn Hj Maarof, Sdra Suraman Saher, Tn Hj Rashid Karim, Tn Hj Latiff Hj Borhan dan Sdra Abd Manaf Mat Raji. Baik punya posing.

Bergambar Untuk Kenangan.
Duduk bersila :- Sdra Suraman Saher, Hanif Salamon, Ariffin Mohd Nor, Tn Hj Selamat Mat Raji, 
Tn Hj Rashid Karim, Tn Hj Maarof, Tn Hj Latiff Hj Borhan dan Sdra Wahab.
Duduk Ats Kerusi ;- Tn Hj Idris Hj Ismail, Tak ingat namanya, Sdra Daud Pendek, Tn Hj Anuar Hamid, Tn Hj Alias Hj Ismail, Sdra Selamat Samidin dan Sdra Suradi Saher.
Berdiri barisan belakang :- Tak ingat nama, Sdra Arifin Ali, Sdra Ramlan (Kasih), Sdra Manaf Raji, 
Sdra Jamal Samidin, Sdra Aris, Tn Hj Muhammad Salleh dan Sdra Naim Ali.

1 comment:

  1. Alangkah bestnya kalau dapat join senior2 ni masa reunion ni...ruuuugi...rugi....tentu lebih manis kalau ada pakcik saya...Alibaris Hj Saibi...malangnya telah di jemput dulu oleh Allahj SWT....al fatehah Cik Mat...

    ReplyDelete